HTML

Reggio di Calabria

Régi vágyam teljesül augusztusban, hogy külföldön tanulhatok. Eddig Finnország gondolatával kacérkodtam, de adódott egy konkrét lehetőség, így a választás Olaszországra esett. Egy hónapot fogok eltölteni a csizma orrában, Reggio di Calabriaban. Az intenzív nyelvtanulás, sulibajárás mellett nem maradhat el a kirándulás, fürdőzés és az esti party. Hogy képben legyetek, olvassátok blogomat!

Friss topikok

• illa: Krisztike! Várjuk ám majd itthon a különleges recepteket! Klassz lesz, ha hozol ilyen érdekességek... (2010.08.10. 21:33) Augusztus 8 vasárnap
  • illa: Krisztike! Örülünk, hogy ilyen szép helyen vagy! Megnéztük a város honlapját is, egy videó is van ... (2010.08.07. 21:11) Augusztus 3.
  • colette: Krisztiii, mesélj már, tűkön ülök;) Hogy bírtad a repülőt? Milyen a város, a szállás, a suli, a pa... (2010.08.02. 21:27) 2010. július 20.

Linkblog

Augusztus 3.

2010.08.04. 13:45 mosolits

Az éjszakák elég borzalmasan telnek. Van, hogy a szúnyogokra, a dudálásra vagy reggelenként szomszédos templom toronyjátékára ébredünk.
Reggel az első utunk a suliba vezetett. 8-kor megírtuk a tesztet, szóbeliztünk, majd megkaptuk a netes hozzáférést.
Utána utunk a városba vezetett. Megelőzvén a sziesztát (13:00-16:30) benéztünk pár üzletbe. Fantasztikus, hogy az olasz nők mennyire ízlésesen öltözködnek. Le a kalappal előttük.
Ma korábban keztük a fűrdést. A hullámok kisebbek voltak, de ezeken is rótták a köröket és hosszokat a sörfösök. Bojival (egyik lakótárs, mindenhová hárman megyünk: Viki, Boji és én, mert csak mi járunk a házból suliba) beúsztunk a második bójákig. Itt lebegtünk a vízen. Egyszercsak látom, hogy az egyik vízimentő integet én meg visszaintegetek neki. Majd a másik közelít felénk. Mikor odaér mondja: vigyázzunk, mert beljebb sok a medúza. Majd kimegy. Mi még párszor megtettük az oda-visszát, és mikor beljebb voltunk a beach boy-ok tűkön ültek. Jó volt őket szivatni, de legalább ma megdolgoztak a pénzükért. Bár…mielőtt jött a felmentősereg Vikit akarták beküldeni utánunk. Szegény Viki, Ő nem postás.
Hazaértünk, megvacsiztunk és megnéztük a fényképeketJ

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

colette 2010.08.05. 01:52:39

A tenger csodás lehet..., fotózd le, tedd fel, hadd gyönyörködjünk:) Mesélj majd még a suliról, érdekel, milyen az oktatás színvonala, menete, estébé, estébé. Sok-sok színt, kalandot, várom a további postokat! ölelés

colette 2010.08.05. 19:28:37

BOLDOG NEVEDNAPJÁT, DRÁGÁM!!!! Méltóbban nem is ünnepelhetnéd, merülj egyet az olaszok tengerében:)
Ölelgetlek, s ma Rád emelem poharam :*

illa 2010.08.07. 21:11:39

Krisztike! Örülünk, hogy ilyen szép helyen vagy! Megnéztük a város honlapját is, egy videó is van fönt. Élvezd a kintlét minden pillanatát! Mi a szúnyogokkal tudunk csak a Ti élményeitekhez kapcsolódni. Most ott is kedvezőbb idő lehet, 25-26C körüli, ahogy láttuk ez épp a kiránduláshoz ideális.
Szeretettel gondolunk Rád és emlegetünk minden nap!